Рефлексія

День перший

Перший день дуже цікавий. Завжди приємно опановува щось нове. Проектна діяльність передбачає розвиток здібностей всіх напрямів.

День другий
Враження приємні) Повторили навички мислення людини 21 століття.  Створили буклет про метод проектів ( я вдосконалила той. що був зроблений раніше). Створили  навчальний блог, досконало розібралися з налаштуваннями блогу, вставили перше повідомлення, створили сторінки блогу.


День третій
Дізналася цікаві прийоми налаштування роботи блогу, особливо метод  заборони скачування файлів, виставлених на блозі та вбудовування на сторінки блогу файлів, збережених на Google-диску.
Скільки б на створював навчальні проекти завжди важко створювати ключові та тематичні питання!!
Дуже цікава теорія множинного інтелекту. Працюючи над таблицями учнівських дослідницьких завдань за Блумом і Гарднером
Я задоволена своєю роботою! Чого бажаю і всім іншим!😄


День четвертий

День критичного мислення та аналізу якості знань. 
Дізнаємося нові поняття! Враження приємні!


                                                                                День п'ятий
Дуже продуктивний та прємний день) Опановували нові інструменти, а для мене як інформатика технічна складова завжди приваблює.Також ми розбирали приклади  попереднього оцінювання та створили табличку З-Х-Д для свого проекту. Ще я звернула увагу на вправу "Дошка запитань".
В другій половині дня ми працювали з Google-календарями.
 все добре! Розглядали приклади учнівських робіт в у навчальних проектах, їх призначення і роль в навчальному процесі. Працюємо!!!

                                                                               День шостий!
Сьогодні ми розбиралися для чого вчителю буде корисним формуюче оцінювання. Воно важливе тим, що може оцінити реальний прогрес особливості. Це заняття підштовхнуло мене до висновку про який я думала раніше, але не могла сформулювати. Прогрес відбувається тоді, коли людина виходить із зони комфорту. Тобто моя задача, як педагога сприяти постійному прогресу своїх учнів.
                                                                              


                                                                              День сьомий

День інфографіки та підтягування хвостів)
Проводили аналіз та оцінювання в проекті. Нарешші все стає "по-полочках" і реалізація проекту не за горами. Склали декілька форм оцінювання. Фізично трохи відчувається навантаження., але нічого будемо працювати!!!



День восьмий
День обговорення та диференційованого навчання. Як з'ясувалося складно створювати завдання для обдарованих учнів. Велика заслуга тренерів в роз'ясненні та розтлумаченні основних понять фасилітації. Обговорення пройшло в  сприятливій обстановці. Багато незакінчених питань
День дев'ятий
Остання стометрівка і гонка))) Намагаюся все встигнути1 Сьогодні працюємо над викладенням матеріалів проекту. Всі разом освоїли сервіси Google foto та YouTube. На мою думку дуже все просто, я полюбляю цікавіші відеоредактори для створення відео, колажів та анімації.
Скоро фініш!!!



1 комментарий:

  1. Шановна Наталіє!!!
    Ми вже працюємо другий тиждень, а не знаємо Ваших вражень від навчання. Будь ласка, висловлюйте свої думки за кожен відпрацьований день.

    ОтветитьУдалить

Канікул буде більше! Триместри – нова організація навчального часу з 2018/19 н.р.

Триместри в школі 2018-2019 – це відносно нова, досить малозвична нашим дітям форма організації навчального часу.  На відміну від зв...